Facts About مراحل ثبت شرکت Revealed

Wiki Article

6_در صورت فوت یا استعفا گرفتن عنوان از مدیران افراد علی البدل نشده باشد مجمع عمومی برای تکمیل اعضا باید تشکیل شود

*مدارک به واحد ثبت تحویل ،مسئول مربوطه پس از ثبت در دفتر و تعیین شماره ثبت شرکت و درج بر روی اظهار نامه اقدام و از شخص معرفی شده توسط شرکا (ا ز خود شرکا یا وکیل رسمی شرکت )با قید جمله یثبت با سند برابر است امضا می نماید .

ماده۱۶۰ : اگر شریک ضامن بیش از یک نفر باشد مسئولیت آنها در مقابل طلبکاران و روابط آنها با یکدیگر تابع مقررات راجع به شرکت‌های تضامنی است.

*در شرکتهای تضامنی داشتن اساسنامه ضرورتی ندارد ،اما زمانی که قراری بین شرکا باشد از اساسنامه استفاده می کنند ،اما داشتن شرکتنامه از اهمیت زیادی برخوردار است.

چنانچه تغییرات شرکت توسط مجمع عمومی عادی شرکت باشد طی ۵ مرحله اصلی ثبت تغییرات انجام می گیرد

5_در مواردی که شرکت در زمینه موضوعی خاص می خواهد فعالیت داشته باشد باید از مراجع قانونی مجوز داشته باشد

نکته ای که برای تعیین اسم برای شرکت های تضامنی وجود دارد این است که نام یکی از اعضا ذکر شود ودر کنار ان نا م دیگر اعضا مثلا با عنوان شرکا یا برادران و یا …. نوشته شود.

شرکت تعاونی خاص: شرکتی است که عضویت در آن منحصراً برای گروهی خاص از قبیل : کارگران، کارمندان، کشاورزان، دانشجویان، ایثارگران، زنان، مشاغل خاص و نظایر اینها آزاد باشد.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

جهت ثبت کشور و اخذ اقامت از این طریق، کارشناسان گو توتی ار در کنارتان هستند تا به موفقیت برسید.

نام ،نوع موضوع شرکت ،مرکز اصلی و نشانی کامل شرکت ،همچنین اسامی شرکا یا موسسین و شماره شناسنامه و محل اقامت انها قید شود و همچنین تمام سرمایه نقدی و در صورت وجود سرمایه غیر نقدی باید تقویم شود و تحویل داده شود .

شرکت‌ها برای ثبت می‌بایست اسمی برای شرکت خود در نظر بگیرند و آن را به مرجع ثبت پیشنهاد دهند، چرا که هویت شرکت به عنوان یک شخصیت حقوقی متفاوت است و طبعا بخشی از این هویت همین مساله می باشد که شرکت باید تحت نام مشخص فعالیت کند. نام شرکت دارای ویژگی هایی است که باید ملاحظه شود.

پس از تکمیل فرم و more info ارتباط با کارشناسان، موارد زیر با شما مجددا چک می شود و راهنمایی های لازم بصورت به شما ارائه خواهد شد. سپس امور ثبتی شما با کمترین هزینه ثبت شرکت آغاز می شود.

درخواست کتبی اداره ثبت علائم تجاری با ذکر نام کشور موردنظر

Report this wiki page