دریافت کد اقتصادی No Further a Mystery

Wiki Article

/ پاسخ سلام من الان یک هفته اس ثبت نام کردم.ولی وقتی باکد ملی وارد میشم.

اقلام هزينه: ۷ـ حق ثبت مجوز بهره برداري يا فسخ و خاتمه آن به ازاء يك طبقه (با هر تعداد كالا و خدمات)

و اینکه میتونم دوباره از طریق همون کدملی داده شده که هنوز ثبت نام کلی و احراز هویت نشده و یه شماره دیگه دوباره اقدام به ثبت نام کنم؟!

مدارک هویتی شرکت از جمله اساسنامه شرکت که موضوع واردات و صادرات در آن درج شده باشد.

زدم تا مراحل ثبت نام رفت به پیامک. با کمال تعجب کارگزاری مفید سریع برام پیامک فعال شدن پنل ورودی رو داد. و من تونستم وارد بشم.

دارا بودن شماره تماس موبایل به نام مدیر عامل و آدرس ایمیل فعال.

/ پاسخ یعنی چی واقعا؟چه اوضاعی درآوردین؟مردمو مسخره خودتون کردین و پاسخگو هم نیستید؟!!!!چند روزه ثبت نام کردیم و کد بورسی گرفتیم ولی هنوز کاربر مهمان هستیم و یوزر و پسوورد نیمده برامون؟؟؟نظراتو که خوندم دیدم این مشکل واسه همه هست!

هزینه ثبت لوگو همانند هزینه ثبت برند است تنها تفاوت در لوگو و برتد این است که لوگو علامت است و برند نام است البته در عمل تمامی مراحل ثبت کردن لوگو ( علامت تجاری ) نام برند یکی است و more info هزینه ان نیز همانند یکدیگر است .

بعدش هم یه عده میان به ادمین میگن چرا جواب نمیدی خب بنده خدا چی بهتون بگه آخه

فرم حساب و حسن اعتبار بانکی یا همان فرم الف که جهت استعلام می بایست به بانکی که حساب جاری شما در آن می باشد مراجعه و تائید گردد.

 ارائه مجوز فعالیت در حوزه مربوط به ثبت علامت بنا به تشخیص مرجع ثبت.

/ پاسخ ،سلام من در سجام ثبت نام کردم و کارگزاری من مفید هستو یک هفته هست ولی هنوز کد بورسی برام نیامده چقدر باید صبر کنم و چکار کنم

کارت های بازرگانی از یک تا پنج سال دارای اعتبار می باشند درصورت ارائه دادن مدارک مورد نیاز جهت مدت بیان شده می توان آن را تمدید کرد.

/ پاسخ سلام من کد بورسی دارم سجام هم ثبت نام کرده ام احرازهویت هم شده افلاینی هم معامله می کنم میخواهم انلاین بگیرم چکار بایدبکنم

Report this wiki page