Facts About اسم برندها Revealed

Wiki Article

امیدوارم در بحث کمک برای انتخاب اسم مغازه توانسته باشم نظر شما را جلب کنم، اگر شما هم روش مناسب یا اسامی خوبی برای انتخاب اسم مغازه دارید و یا اینکه نظری در مورد اسامی بالا دارید، در بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید تا هر چه سریعتر بتوانیم نام برند کسب و کارمان را انتخاب کنیم.

سلام جناب طراح یا مدیر سایت. روزتون بخیر ان شالله.ممنون میشم اسم بنده را هم بدونه مهر طراحی کنید اسم بنده (عبدالصالح) هست که البته بالای حرف صاد باید تشدید باشه. بعد اگر ممکنه لطف کنید برای اسم (صالح) هم یه لگوی بدون مهر درست کنید چون اسم بنده را مخفف صدا میکنن. میخوام از ه ردو حالتش داشته باشم. بعد اگر ممکنه لطف بفرماید رنگ اسم را سبز قرار بدید منتها سبزش سبز خاصی هست ببیند اگر دقت کرده باشید توی این مکانهای مقدس مثل حرم اهل بیت یا مساجد توی لوسترها ی که سبز رنگ هست یه رنگ سبز بسیار زیبا و پر رنگ وجود داره.

با توجه به منطقه ای که قرار است شما کسب و کارتان را انتخاب کنید استفاده از نام مناطق شهری، يا نام شهرها ویا دیگر لیست ها به شما پیشنهاد میشود.

طبق آنچه که گفته شد برخی از برند ها با ترکیب دو یا چند کلمه و استفاده از پیشوند ها و پسوندهای ماسب برای خود نام خوبی را به ثبت رسانده است، شما هم میتواند با اضافه کردن این پیشوندها و پسوندها به کلمه دلخواه خودتان در انتخاب اسم مغازه یا برند موفق باشید.

ممنون میشم اسم خاص هنری اسم هادی عباس منا یه دونه هم عباس&منا اگه بشه البته بدون مهر به جیمیلم بفرستید ممنون 13972580says:

انتخاب نام مناسب برای فروشگاه اینترنتی و سایت اینترنتی

اس ام اس و عکس نوشته عکس نوشته ی عشق لیاقت میخواد برای پروفایل ۱۶ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۲۹

   لیست مدیران

سخت بودن یک زبان تا حد زیادی نسبی است. اما باید بدانید که یادگیری انگلیسی تقریبا از تمام زبان های اروپایی دیگر ساده تر است. برخی از دلایل آن عبارتند از:

سلام لوگوی اسم داوود همین امروز به تصاویر بالا اضافه میشود یاسینstates:

اگر به دنبال اسامی خاص برای کسب و کارتان هستید که در شمار اسامی لوکس باشد و یک برند شیک برای خودتان بسازید اسامی گل ها بهترین گزینه برای جستجوی شما می باشد که بهترین آنها را برای شما گردآوری کرده ایم؛ اسامی ستاره دار گزینه بهتری میتواند باشد.

طراحی لوگو اسم طوبی درخواستی کاربر سایت با نام طوبی (از این اسم قبلا عکس نوشته طرح نشده بود)

ولي من يه دختر عمو به اسم زهره دارم که خيلي مي خواره و به طور خودموني کس و کونش عجيب هرز ميره!

گفتم تو نظری نداری که منو رهنمایی کنی اولش مِنو مِن کرد بعد گفت اولاً باید بدونی که اونم میخواد سکس با تو داشته باشه یا نه!

Report this wiki page