How ثبت شرکتها تهران can Save You Time, Stress, and Money.

Wiki Article

تشکیل پرونده ثبت اختراع ، علائم تجاری و… به دفاتر اسناد رسمی واگذار شد

سلام اگر شرکتی بابت دعوایی که طرح کرده نتونه هزینه دادرسی رو بده مدیرعامل میتونه درخواست اعسار بده؟پاسخ مشاور: سلام خیر شاهرخ شاهی

به موجب قوانین کشور ما، تمام اشخاص خارجی که در ایران به نوعی سکونت یا فعالیت تحصیلی یا شغلی داشته، باید برای اخذ کد فراگیر اقدام نموده تا مجاز به انجام فعالیت خود در داخل مرزهای ایران باشند.

ب) موضوعاتی که قبل از ثبت نیاز به اخذ مجوز از وزارت خانه، سازمان و یا نهاد مرتبط و ذی ربط دارند و اصل این مجوز باید به اداره ثبت شرکتها ارسال گردد

 در مورد تغییر هزینه ثبت شرکت تجاری با توجه به نوع آن می توان به شرکت سهامی خاص اشاره کرد. در این شرکت با توجه به این که تعداد شرکا زیاد تر است متقابلا متن آگهی روزنامه رسمی و روزنامه کثیرالانتشاری که آگهی های مربوط به شرکت در آن منتشر می شود نیز زیاد تر خواهد بود.

 پس در صورت پذیرش مدارک ارسالی، مسئول اداره ثبت شرکت ها، دستور ثبت شرکت در دفتر ثبت شرکت ها را صادر می نماید که در این حالت اقدام بعدی متقاضی ثبت شرکت، ثبت شرکت نامه در دفتر ثبت شرکت ها خواهد بود .

نه تنها روزنامه رسمی بلکه هزینه های دیگر نظیر وکیل، آگهی های ثبتی، واریزی های قانونی و … نیز نسب به نوع شرکت، تعداد اعضا، موضوعات شرکت و … متغیر و متفاوت خواهد بود.

۷نوع و میزان سرمایه شرکت اعم از سرمایه نقدی و عیرنقدی را مشخص نموده و سپس دکمه گام بعدی را بزنید.

 پس از ثبت شرکت در اداره ثبت شرکت یا به صورت اینترنتی در سامانه ثبت شرکت ها، دو هزینه دیگر که شامل هزینه چاپ آگهی تاسیس در روزنامه رسمی و هزینه چاپ آگهی در روزنامه کثیرالانتشار است نیز می بایست توسط شرکا یا موسسین پرداخت شود .

مراجعه حضوری متقاضیان ثبت شرکت و موسسه و ثبت تغییرات مربوط به آنها ، علاوه بر اینکه برای این متقاضیان وقت گیر و هزینه بر بود، here با تجمع این افراد در ادارات ثبت شرکت ها و درخواست های متعدد آن ها موجب کندی انجام روند امور ثبت شرکتها و موسسات در این ادارات نیز بود.

شرکت مختلط غیر سهامی نیز دقیقا مشابه توضیحات بالا می باشد با این تفاوت که شرکاء شرکت مسئولیت محدود هستند و همچنین به میزان آورده شان مسئول پرداخت تعهدات و دیون می باشند .

برای نقل و انتقال سهام شرکت باید نکات و شروط خاصی را در نظر گرفت. از این رو متن زیر را با همین موضوع به ما ارائه می دهیم تا راهنمای مناسب شما در این امر می باشد.

برای شروع یک فعالیت تجاری بسیاری عنصر می‌بایستی در کنار هم قرار گیرند، یکی از اولین اقدامات برای انجام فعالیت رسمی و قانونی، ثبت شرکت می‌باشد که در ادامه به مراحل ثبت شرکت قانونی پرداخته شده است.

این مطلب را هم مطالعه نمایید!: ثبت انحلال شرکت و بررسی صفر تا ۱۰۰ مراحل، مدارک و هزینه ها

Report this wiki page