Facts About ثبت شرکت Revealed

Wiki Article

با توجه به حساسیت های موجود در زمینه ثبت شرکت و سرمایه گذاری در انگلستان و وجود ریسک از دست دادن سرمایه، لذا متقاضیان قبل از اقدام به این کار باید با استانداردهای موثر بر سرمایه گذاری در انگلستان آشنا شوند. یکی از این استانداردها، نرخ مصادره اموال در انگلستان است که نشان دهنده چگونگی برخورد دولت انگلستان با سرمایه گذاران خارجی در صورت بروز مشکلات می باشد.

جهت تعمیر درایوهای صنعتی و …. تا مونتاژ تابلو برق های صنعتی

من چن سالی هست تو یه شرکت خدماتی با مسیولیت محدود مشغول به کارم الان میخام خودم شرکت ثبت کنم ولی شریکی ندارم و تنها هستم و در صورت ثبت شرکت هم دقیقا نمیدونم کارکرد خواهد داشت اگه کارکردی هم داشته باشه ممکنه حداقل یکسال طول بکشه اونم در صورت تبلیغات میسر خواهد شد سوالی که داشتم اینه که در چه صورت میتونم به تنهایی شرکت ثبت کنم و دوم اینکه از همون اول که شرکت ثبت شد باید مالیات بدم؟ چون مطمعنا حداقل یکسال طول میکشه شرکت به سود دهی برسه و شرکت های ثبت شده با این نوع خدمات درامد خوبی دارن ممکنه که اداره مالیات با مقایسه شرکت تازه تاسیس با شرکت های خدماتی مشابه مالیات بگیره ؟ چون تو این شرکتی که الان هستم مالیات با استدلال خاص خودش میگه کارکد شما بیش از مقداری است که اعلام کردین و مبالغ خیلی زیادی رو به عنوان مالیات دریافت میکنه ممکنه اداره مالیات بگه که شما کارکردتو درست اعلام نکردین و مبالغی رئ به عنوان مالیات از شرکت تازه تاسیس دریافت کنه ؟

من و همسرم با فرزندانمون قصد تاسيس شركت در انگليس جهت گرفتن اقامت رو داريم

در این قانون آمده است افرادی که حکم ورشکستگی شان صادر شده، اختلاس گران و سارقان، افراد خیانتکار در امانت، کلاهبرداران، فریب کاران و متصرفان غیرقانونی اموال عمومی که حکم قطعی آنها صادر شده و یا برای مدت محدود محروم شده اند نمی توانند در مدت محرومیت خود به عنوان مدیریت شرکت فعالیت داشته باشند.

اشخاصی که در نظر دارند سهام شرکت خود را در آینده به صورت خصوصی یا عمومی عرضه کنند یا تعداد شرکای زیادی مالک شرکت هستند، بیشتر متقاضی سهامی خاص هستند.

احترامآ ضمن تشکر فراوان از خدمت شما دوست عزیز و بزرگوار

.سوال من این است … ایا همسر من میتواند به عنوان شهروند امریکایی در انگلستان شرکت ثبت کند و همزمان من از ایران باهاش به انگلستان بروم و در بیزنس که در انگلیس می زنیم مشغول باشیم ؟ اینکه من ایلتس ندارم راهی است بتوانیم در انگلیس بیزنس راه اندازی کنیم ؟

شرکت ها در کشور انگلستان به انواع موجود در زیر دسته بندی می گردند:

در آخر لازم به ذکر است که استعلام، ارزیابی و بررسی اطلاعات شما و تخمین هزینه ثبتی شرکت تان کاملا رایگان انجام خواهد شد و click here هیچ هزینه های در این مورد از شما دریافت نخواهد شد.

در کل وظیفه مدیرعامل بسیار مهم و بار مسئولیت دارد و اگر به شرکای خود اطمینان کامل ندارید هرگز این کار را انجام ندهید.

تشریفات لازم برای تشکیل شرکت سهامی خاص سه تفاوت عمده با تشریفات تشکیل شرکت سهامی عام دارد. برای تشکیل شرکت سهامی خاص تشریفات پذیره نویسی لازم نیست (تشریفات پذیره نویسی عموما برای جذب سرمایه و توسط شرکت های سهامی عام انجام می شوند)، برگه تعهد در این مورد وجود ندارد و تشکیل مجمع عمومی موسسین شرکت اختیاری است.

خیر – صرف ساخت یک اپلیکشن نیاز به ثبت شرکت خاصی ندارد ولی اگر بخواهید به صورت رسمی کار کنید قطعا نیاز به ثبت شرکت خواهید داشت

اساتید دانشگاه ها و موسسات پژوهشی از این امر استثنا شده اند.

Report this wiki page